Tankesöndag.

Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst. I sverige firas idag fars dag och jag skulle mer än gärna varit hemma hos mina föräldrar just nu, sitta på diskbänken, smutta vin och kolla på medans pappa lagar sin favoritmat. Få oerhörd energi av mammas varma kramar och disskutera världens undergång med min syster. 
 
Här i Storbritanninen så är denna dag rememberance day. man ska idag tänka lite extra på alla som har dött för england i krig. Idag hade jag en tänkardag med min kompis, vi satt i ett underbart solsken, testade konstiga kakor och tänkte på det mesta. för att vi skulle få lite mer känsla gick vi till en kyrkogård. det var riktigt höstfint. 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Men vi pratar ju faktiskt om annat också!
PussPuss

2012-11-12 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0