Brighton Rock

Efter en vecka av guidningar, nya vänner, kafebesök, öldrickande och läxskrivande så har jag inte bara hunnit samla mig och komma in i en slags ny rutin, utan också kunnat samla ihop en liten bildsammanfattning av min första vecka här. 
 
När jag kom till brighton var det dimmigt och grått. men det fanns självklart dubbeldäckare.
Jag gick såklart för att upptäcka Brightons strand och omtalade pir i dimman.
Mycket street-art, och viss har tillochmed blivit inramad. Englands kanske mest liberala stad. (BRA!!) 
Brighton är nog ändå som ett stort södermalm med färgglada hus
tillskillnad från de andra typiska brittiska husen...
Stanley's, händer ganska ofta.
Jag har också gosat med världens sötaste hund 
och firat halloween som Bella i Twilight. brevid Edward såklart
 
Eftersom alla bilderna är tagna med enkel mobilkamera så utlovar jag inte bästa kvalitet. men äkta. 

Kommentarer
Postat av: abbbbbehnd

ser übermysigt ut! du ser übermysig ut och oj vad jag vill komma dit och hälsa på dig.

2012-11-03 @ 23:58:53
URL: http://snitsigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0