hej till lifvet, med eller utan fläskläpp-..

Blogg har blivit överskattat. tidsbrist är ett faktum. mest av allt ska jag skriva ett inlägg så att min syster kan höra hur jag har det och läsa om mitt liv---
jag saknar min syster. igår sov jag i hennes säng.
men över till livet.
jag mår bra och dåligt på samma gång. är stressad och rastlös. är pigg och trött. är seriös och flummig. mitt liv är som ett frågetecken...
?---
en klok människa sa till mig "låt livet vara ett frågetecken, du behöver inte veta" att leta efter svaret på ett frågeteckensliv när det inte finns något svar är som riktigt svår matte. frestande att försöka lista ut men omöjligt.(härlig liknelse--) och där var den runda cirkeln igen. Syster jag hoppas innerligt att du förstår mitt liv!. jag är glad, jag har en glad och pirrig känsla i magen. min familj har blivit facebookgalna, mamma vet hur en dator ser ut. det är tomt hemma. Extrasyster till billigt pris sökes?! 




--toaletten om 5

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskade...jag bor ju här bredvid! Såg du finalen av SYTYCD ikväll? GRYMMA dansare. I helgen åker vi bort men vi kan väl ses nån dag när du är hemma.

Puss o god natt.

2009-09-03 @ 00:14:53
Postat av: Anonym

jag är ganska billig! och jag saknar linghem och mormors magiska vind! btw mallan...har matilda nämnt nått om några byxor jag skulle få låna? pusss <3

2009-09-03 @ 18:18:34
Postat av: Anonym

jag är ganska billig...jag saknar linghem och tycker om mormors magiska vind. låter jag intressant ;)

har matilda pratat med dig om några byxor jag skulle få låna förresten? pusss <3

2009-09-03 @ 18:26:01
Postat av: Anonym

ojj först kom ingen...sen kom båda :S skummt!

2009-09-03 @ 18:27:00
Postat av: Syster yster

ah, alskade syster! sotaste ar vi! visade bilden for mamman, hon tyckte vi var jattesota:D det var jattekul att prtata med dig igar:D det var sa lange sen...det far bli fler ganger;) och du far sova i min sang nar du vill:D

alskar dig, pussar <3

2009-09-09 @ 11:42:06
URL: http://inmyshoes-matilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0