you're too sexy for your love.

och så var man i detta dilemma igen... äta upp resten av tårtan fast den var förfärligt äcklig! eller låta den vara?!

min vän linnea sitter här brevid och uttryckte sig förrut så utomordentligt vackert: "ååh, jag känner likhet, jag vill klämma på din vad"... ack och ve. vad händer egentligen med ungdommen..  jag är ju en sådan jag själv.  och för dom som gärna vill veta en hemlighet om mig, så kolla på anslagstavlan i es1c's korridor på de geer. hoho.

Jag och törnqvist har haft en alldeles förträfflig  eftermiddag, pimplat fruktsoda (fallfrukt soda då den fick sig en omgång efter att linnea cyklade knasigt), ätit snabbmackisar med både ost och ketchup, ätit glass. mmmm. och tårta. mmm. och en ruta mörk choklad. m. har även stapplat in på ett möte där det var över femtio personer... knäpptysta. mmmm.

linnea hälsar "arma barn, dags för sängen!".


pusssy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0