utmärkande drag från en grön aura.

"Jag älskar dessa skämt så är så tråkiga att dom blir roliga så att du blir så stöööört sääämst" sa anna nyss där hon satt på min sängkant. Jag tog tag i en vän istället för att plugga... typ. däröfr har jag ångestont i huvudet nu... och kan alltså inte plugga, dock.. jag tror därför att jag ska titta på ett oc-avsnitt eller två..! Imorgon är mentorstiden viktig. Vi ska planera utspark.. Inte för att jag typ bryr mig för tillfället. är ganska less på skolan och ser mest fram emot att sluta ettan. NU skäms jag lite smått över att detta faktum passerade mina läppar.. i början av ettan sa jag nämligen :"jag vill aldrig sluta här, det är så braaa!" det är faktiskt bra.. och man ska ju ta vara på det man har... meeen det ska faktiskt bli kul nästa år med lite nya ansikten..

Idag var emil och hälsade på i norrpan :D, det var faktiskt kul! han har klippt sig och blivit ännu mera lik brolle! hur detta nu kan komma sig?!, och massor lik  håkan hellström. som jag förövrigt fick lite smått återfall till igår.. Jag hör förtfarande hur havsvindarna... osv.. MEn för att återgå till emmpan så var det Värt!

Albin och jag disskuterade idag hurvida min aura var grön eller inte! han har fallenhet för det mystiska ämnet. Jag vet inte om jag vågar gå ut mera idag...!

Kommentarer
Postat av: julanizzz

den är grön!!! jag gillar dig Malin, vill sluta ettan och ha sommarlov men kommer sakna alla fina då..

2009-05-15 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0