när man går som barbie.

det har varit en lååång dag idag, fast ändå sköön. Mentorsdag. gick tills fötterna skavde och släpade i maken, svarade på knasiga frågor samt åt bullar och drack saft i David Swärds trädgård. Lärarna hade en såkallad "den som går lägst tävling". Jan allard blev den stolta segraren.

Sedan blev det kebablunch i gräset med the girls, och allmänt mys.

sedan bar det av till 304an där det vankades konsert. och vilken konsert det var! lärjungarna dvs barnen till två av våra lärare spelade cello och kontrabas.. jättecoolt!

då vi slutade så tidigt unnade vi oss en halvarsglass, jag linnea och anton. så småningom jenny också. skiftande mellan seiöst och flamsigt lekte vi oss genom eftermiddagen.


                                _____________       ______________________________
__________________

Nu ska jag ta all min kraft till att skriva, jag ska skriva hela natten lång om så behövs. Detta är min uppladdning i guess.


dagenS


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker om dig. så du vet

2009-05-29 @ 22:50:33
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0