ibland får man välja själv vad som är rätt och fel

vaknade uppp i komården.. och åkte till skolan, vi skulle på föreläsning! moget värre.. efter den åkte jag raka vägen hem för att hämta lite pick och pack. dvs ett kontrakt som jag skulle lämna!
väl tillbaka i norrköping gick jag och linnea till arbis, där var det låst så vi satt utanför och häckade med varsin läsk. Och budgeten vi har gjort för denna månad har redan överstigit våra kvarstående pengar!, vi suger på allt som har med ekonomi att göra. dock.
sedan gick vi helt spontant på en konsert i knäppingsborg och kollade på Karl och Anton och några fler.


Kommentarer
Postat av: jag

Parrteeejj med fula bilder och läskeblask!

2009-05-30 @ 18:25:09
URL: http://liinneateresia.blogspot.com
Postat av: jennss

snygga billdddeerr :D <3

2009-05-31 @ 00:22:50
Postat av: Anonym

slickad spermie förresten

2009-05-31 @ 22:42:06
Postat av: antonnn

sjukligt snygga tjejer på bildddd!



har du några bilder när jag spelar elleeeh?

2009-06-01 @ 00:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0