gårdagens rester.

Inattt har jag befunnit mig i kolmården.
Druckit te (!!!!) ätit onyttigheter och fnissat ikapplöpning.
vaknade ett antal gånger med ett knä i ryggen, svor lite tyst för mig själv, somnade om.

nu på morgonkvisten skulle va ha haft datakunskap men maccaan är sjuk ( =D) så vi är lediga. Jag kan känna aningen värt!!! förövrigt kan jag vara svinsur pååå person med stora !!!!!!!! (!!!!) egentligen lite utan orsak.. eller nått. men man ska inte kasta sten i glashus o.s.v.
sen känner jag lite något som liknar fjärilar..! kankse. fast det är väll enbart bekräftelse man behöver. enligt min kära vän emil så är det de vi alla människor söker, varken kärlek eller vänskap.. utan bekräftelse. och ibland kan jag tro att han har rätt.!
nu ska jag och min Vän (bekräftelse) gå ut i solskenet på trappan och äta kakor.  även om detta ger oss lite tjockis varning, så bryr vi oss inte utan peppar sönder inför summer 09!!!!!!!!! oho

PUSSSoch nyp i stjärten som gabriella brukar säga i smyg.

Kommentarer
Postat av: linneha

eh, vet inte varför jag kommenterar, kända att noll kommentarer var så tråkigt. HÄR: PUSS

2009-05-14 @ 11:20:45
URL: http://liinneateresia.blogspot.com
Postat av: jullaniz

bekräftelse är mys och solsken med kakor också

2009-05-15 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0