fetaostsaft och grapejuice.

picknick så det står härliga till på en kulle, dessa som tillmöjliggjorde detta med mig var sisM, extra sisA, extra sisL och min bebis linnea. =)

Jag och linnea offrade oss att gå till Arbis för the Neverlandshow ännu en gång eftersom att alla systers ville det. Men det var kul!. efteråt blev det häng i Kärleksparken för oss småttisar medans M, A och L gick för att prova norrköping uteliv.

____________________________________
                                                   ____________________________________


jag ser fjärliar.
fast jag vågar inte titta efter ordentligt.



jag och min ömma moder (och Pelle) på färd över vatten och hav, sommarminnen.

Kommentarer
Postat av: en aning småkär i dig

titta efter ordentligt. man måste leva i nuet, en klyscha som kanske får halva världen att fatta vinkeln. tänk inte baklänges, tänk framlänges

2009-05-17 @ 21:49:28
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0