du kan vara sämst om inte bäst egentligen...

Filosoferade mig genom förmiddagen med min pappa på en filt ute i solen medan jag jobbade på brännan.. och timmarna flög som man så klyschigt brukar skriva.

åkte till min faster på ett såkallat pooolparty... jag kände för att hoppa över just badandet men iövrigt var det finfint att träffa hela gamla goda släkten!! åt så mkt att jag dog av mätthet.

hoppade på första bästa halv7 tåg till norrpan, mötte supersnygga gurra på stationen, sen mötte jag en annan tjej.. jenny heter hon. vi minglade lite på tåget. med varandra. sedan skulle vi åka tvåan till degeersgatan och det wallinska hemmet. fast de bodde på kommunistgatan som inte var kommunistgatan utan komministergatan (för dom som vet vad det är?!) spårvagnen var sen och vi var tvugna att vänta en halvtimma. då åt vi glass och en hjärtlig gubbe som sålde glassen gav oss nötströssel utan extra kostnad!!! dagens favorit utsågs han då till.

val hemma hos sarehare på... gatan vankades det gott sällskap och god(!!) mat.(åt så jag dog.. igen). där fann vi sara, julia, eddi, anders, aggebagge och damon! sen kom lovviiiis.. vi hade ett förträffligt sammanträde med cheescake med jordgubbar.

sarehares kärleksgunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0