Costello på högvarv

När man som jag helt seriöst håller på att döö av uttråkning så är det okej att ha självömkan, även om man skäms en måtta för att man tycker så heeemskt synd om sig själv och tvingar de arma päronen att köpa diverse "tycka synd om presenter". Men det är så jag känner och efter att ha sett ungefär halv sesong 1 av O.C. har jag tröttnat på att ligga still. därför finner jag tillflykt på mitt stökiga rum som verkligen borde städas (men ofta jag skulle orka det, jag är ju sjuk) och lyssnar på Elvis Costello, han är bra och jag dansar lite i smyg.

igår skulle jag egentligen ha gått på allt om min mamma, jag undrar hur den var!?! hoppas den var säääämst. hej jag tycker inte synd om mig själv neej! fast det var ju okej.


om de ändå vore lyckliga dagar, fast de är de på sätt och vis, för jag skymtar något rött i synfältet!

Kommentarer
Postat av: Hasse.

nej.

2009-05-22 @ 19:10:48
Postat av: Kallegubben

Allt om min mamma var bra... Puss på dig din lilla stackare ;)

2009-05-24 @ 02:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0