hejhejhej jag är bara 16 år!

Nu skulle jag behöva piller mot söndagsdepp.
I går var det johannes passionen som repades på.. från kl 10.00 till 17.00 oh! Det var jag, davidkrull, henrikkrull och Jonas (the blogg lovver) som sänkte medelåldern! vilket ungdomsgäng va?!. vi och alla 40+ are hade iallafall en ganska rolig dag. Sedan blev det full fart för mig och davidkrull mot hageby i norrköping och rockkarusellen. david skulle vara med med sitt band, där även Bebisen BorDell och John medverkade. och messe spelade med sitt band. Efter var det såkallat "efterfestschill" hos Messee. då jag blev trötttrött bestämmde jag mig för att spendera natten hos calle.. med honom och eleonor. Jag somnade mellan kärleksparet. hihi! 

Imorse vaknade vi, låg och snackade lite och åt gorbys frukost! jag införde ett system. För varje gång dom pussades desto mer massage skulle jag få! hehe. nu är jag ganska avslappnad i axlarna! även fast jag trodde att att få bort min stelhet skulle vara ett 3års projekt....

Nu ska jag ta en snabb dusch. en snabb te med syster och mor.  ta på mig kläder snabbt och sedan ta mig mot tåget snabbt. för att sedan åka på äventyr i norrköping. En myskväll i riktig peppningsanda står nämligen på schemat. Tack bästaste Franz Jakob Rommel!  

Förövrigt så vart jag och Erik BD intevjuvade i tv 4 i fredags. ha ha^^ om skönhetsideal.
- vad tycker du om skönhetsidelalen då?! (tv4)
- eeh, jag vet inte. man går upp på morgonen och tar på sig lite kläder. jag bryr mig inte riktigt. (erik)
-men är det bra eller dåligt? (tv4)
- nja, jag vet inte.. fast det är väll tråkigt om man är ful! (erik)

HAHAHA! smart kille han dendära erik BorDell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0