orden räcker inte längre!

Jag vill vara den där tjejen som leker med livet. Jag kan inte vara henne. Jag blir bara irriterad på mig själv. Mitt liv har alltid flytit. Jag är Inte värd det. Jag vill vara det fast jag har haft ett bra liv. Jag har ett bra liv. Det är bara inte tillräckligt för mig. När blir jag nöjd?. blir jag någonsin nöjd? eller vill jag bara ha det jag inte kan få för att jag inte kan få det?!.

Ett leende kan göra allt och ingenting.

____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

sommar jag vill ha dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

msn? :D

snygg bild!

2009-03-21 @ 12:32:06
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Livet tar alltid oväntade svänger även när man har flyt, ibland är det enda man kan göra att försöka hålla balansen och hoppas på att någon fångar en om man ramlar.



Ifrågasättande är ett sett att försöka bli av med något jobbigt. Själv så försöker jag vara hänsynslös när jag svarar på frågorna jag själv ställer, jag vet inte vad jag vill och just därför måste jag vara petig med att jag svarar rätt. :)

2009-03-21 @ 16:51:18
URL: http://tunras.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0