Och vad du anförtror åt mig ska jag anförtro åt dig.

Jag ska ha en redovisning om Lars Winnerbäck imorgon. den är klar! jag vart ganska nöjd.

Vi har slappaste veckan. Igår hade jag två lektioner och idag hade jag tre men eftersom jag försov mig från den första så hade jag bara två! hehe!.

Vi rabblade din mamma skämt i datasalen! första priset blev : Din mamma är så fet att hon kan sälja skugga och Din mamma är så fet att när hon sitter runt huset, sitter hon runt huset! HAHAHA. dubbelvikta var vi, jenny jag och sääääliz ! HAHA.

små söta nior har sökt, dom verkar bra! fast jag vill inte ha in nya. Jag vill ha kvar treorna! dom är bra. =)

ajjjooo. mina babies har något lurt för sig och jag döööör av nyfikenhet. jag kan inte handskas med ovetande! ah så frustrerande.

Annars har dagen varit tipptoppen.
albin är bättre än bra och vi har våra små seriösa snackstunder om dagen. dom är peppande!
Erik Bordell skriver ofta små sexistiska sms på lektionerna även det är ganska uppiggande! typ "min penis är erigerad... som fan..." förövrigt var detta på kulturhistorian. för alla som vill veta vad käre erik tänder till på!.
Mina jenny och Lovisa är slugare än någonsin.. även ganska knasiga. vilket är kul!
Linnea är som vanligt översöt och ljusar upp dagen med uppiggande kommentarer och tillägg! hon har en glimt i ögat den tjejjen!
hjärtan till dom andra som gör min dag!

Kommentarer
Postat av: jeennsss

älska din mamma skämt ( fast dom är typ sämmzt) :D , TACK för att du finns och gör min dag <3 PUZZ

2009-03-10 @ 21:18:21
Postat av: Anna

Din mamma är så fet att hon ramlade och gjorde grand canyon

Din mamma är så fet att när hon går på bio sitter hon bredvid alla

Din mamma är så fet att barn springer runt henne för träning



puss!

2009-03-11 @ 00:44:23
URL: http://vinjett.blogg.se/
Postat av: linnéass!

du och grisarna på din blogg ligger och lurar i mitt hjärta! den som väntar på nåt gott ... ;) PUSSS TJEJA!

2009-03-11 @ 12:04:09
URL: http://liinneateresia.blogspot.com
Postat av: Anonym

malin!! jag har hittat din blogg nu!



/// Lejla som du älskar och ska ha filmkväll med!

2009-03-19 @ 11:34:05
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0