med tunga steg på samma gamla väg hem.

det är på vägen hem från tågstationen som man tänker både mest och bäst. Det är då man bestämmer viktiga beslut och gör upp planeringar. Det är på vägen hem man får alla dessa goda ideer.
Nu är jag hemma från en sådan vandring, vandrigen var jobbig. Jag är trött. För trött. Nu vill jag krypa in under mitt täcke och vänta tills sommarn!

Veckan har varit till och från och upp och ner! alltså så har den innehållt allt! eller inte allt men mktmkt! Som alltid stör man sig enormt på vissa, man förlitar sig enormt på vissa och man finner nytt i samma, annars, gamla människor. Veckan som har gått har gett mig insikt i hur stor betydelse man själv gör för att välja hur folk ska vara!. det är klart man kan ju inte förändra folk.. helt. fast man kan nog ge intryck.
Jag tycker om att ge intryck. Jag orkar inte inte göra det. Intryck är nog fel ord... fast jag kommer inte på vad jag annars kan skriva. he he^^

Mina tankar lika intressanta som vanligt... HÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0