jag vill bara lära mig leken

dagens intressanta göra.

- vakna av världens jobbigste pip-ljud
- inse att jag har lite ont i halsen och är tröttare än en häst som sprungit vasaloppet.
- smsa forsell och sjukanmäla mig
- somna om för att vakna... x antal timmar senare
- läsa, läsa, läsa twilight
- se på film om han som dödade john lennon.
- äta matrester
- slå varma tankar till mina classmates, och undra vad dessa gör för tillfället
- råkat hälla ut alla mariekex
- ätit mänger med mörk choklad
- spanat efter någon annat mummsigt än mörk choklad att stoppa i munnen.
- haft serösa funderingar på att baka kladdkaka hela dagen.
- inte orkat baka kladdkaka.


måste imponeras över hur mkt mina hjärnceller arbetar en hemmadag!


Kommentarer
Postat av: en beundrare? :P

ehe...

2009-03-31 @ 21:11:39
Postat av: din ....

jag ska bli en gris på malins blogg när jag blir stor .. men det var inte det jag skulle säga: nej, utan att jag tyckte det var lite lataktigt så att du inte bakade kladdkakä till moi! smekiZ

2009-04-04 @ 23:06:56
URL: http://liinneateresia.blogspot.com
Postat av: helen

- spanat efter någon annat mummsigt än mörk choklad att stoppa i munnen.



HAHA mallan fan va porrig du låter!

pöss

2009-04-08 @ 10:51:49
Postat av: malin

helen - jag är porr! :P

2009-04-08 @ 15:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0