han kunde aldrig ana hur det skulle bli efter den dagen.

JAG har idag spenderat dyrbar tid med min älskade syster!

när vi satt på uteservering (happpy för att dessa sommarserveringar är ute då dagen har varit riktigt vårig. JA) på coffeehouse by george på stora torget. då kom jenny och besökte vårat latte och varma chokladdrickande. det var mysigt. vi satt med filtar. ja då kommer de tre ganska gamla, rökande fjortisar! de kankse var i 19-20 års åldern. de går mot bordet precis brevid vårat. precis innan de sätter sig säger den ena "asså, vem fan vill sitta på en uteservering egentligen?!" sen sätter dom sig ner och fikar. humörsvängningar frågetecken!.

de vid bordet på andra sidan om oss satt och pratade om tarmvred, kiss och bajs. och att man borde uppfinna tarmklämmor.  MYSIGA!

THAI på ströget. jag säger då det.
"men NEJ! jag tappade den inte för att jag kollade på honom. pinsamt. nu måste ju han typ tro att jag tyckte att han var typ baby eller nått".
hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar linköping! dig också!

2009-03-22 @ 20:33:21
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0