En vändning på stört!

Ojojoj, vad fort tiden kan gå! snart slutar jag ettan. Tjalalaa... Åååååh min klass ger mig kärlek. <3

Dagen till ära har fått mig att inse mycket. Jenny och Lovisa är solar som självklart vägleder och lyser upp!

Jag har verkligen inget vettigt eller roligt att skriva, idag köpte jag två tröjor kul! hehe. en blå och vitrandig. en sån som alla sndra redan har. KUL. en annan tröja också som inte alla andra har iallafall. kul =).

Jag och miri gjorde låtar om folket på kristina! kommer snart på skiva KÖP. ;-) KUUL .

Hur många gånger jag än skriver kul! beskriver ändå inte om jag verkligen menar kul, eller inte. och egna tolkningar kan ju vara kul!

Jag hatar när jag inte vet vad jag vill eller när jag inte vet vart folk finns, helt utan anledning! det är frustrerande. kuuul.
och snart är det sommar! kul. nej jag vet inte.

Veckan har varit inriktat på sex, kul, allt har misstolkats och disskuterats. kuul! min klass är bra! Den ger mig lycka! så nu ska jag ge lycka till en av klassbebisarna! på msn. Kul.

HA EN KUL KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det här var ju riktigt kuuul att läsa! :D

2009-03-03 @ 22:20:15
URL: http://prick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0