som att ha en finne i örat.

efter en helt craaazy kvälll är vi trötta som rådjur, den mörka chokladen är puttveck och allt te har gjort oss kissnödega femtiofem gånger om. nu fnissar vi bara åt onödigheter, typ som att leka gravida thesims mammor, det är klockreeent, även att träningsverken från förlossningen (?!) kommer vara stark på nyår. shit för tiden går ju som ni vet. PUMPAPUMPA. förresten är det alice jag är hos.. vilkeyt inte var igår. jag spräckte precis en finne i mitt öra, det var det värsta jag har gjort. fuck vad det gjorde ont!!!!!!!!! nu känner jag mig sådär skitfräsch som ni vet i mina sviiintighta myrrebyrror och sååå... imorgon är det dans på äng och sju blommorsplock... hoho. nujävlar ska de Osovas, vi ska vara uppe hela natten lång,,,, och bara gotta oss åt varandras snedsteg och misslyckanden, sådant man glr med riktigt goda vänner.

Lek.


hittade en finfin gammal bild från typ 80-talet.. (dvs förrförra året typ, eller förresten typ förraaa.)
smicker på högsta nivå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gläds åt att det står norrköping på din tröja

2009-06-20 @ 14:50:49
Postat av: Kallegubben

Kan inte ha varit så länge sen, det är ju pekingspelen tröjan!

2009-06-20 @ 19:32:07
Postat av: KS

set var längesedan jag läste din blogg!

2009-06-21 @ 17:52:22
URL: http://finakinastina.blogg.se/
Postat av: linnea

jaa malin vilken fail att du skrev att bilden var gammal och avslöjade dig genom att blotta norrköping på tröjan. jaja

2009-06-22 @ 12:47:44
URL: http://liinneateresia.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0