Johnny jag gillar dig, du har ett svart moln över dig.

picknick i det gröna gräset med tre av min gamlaklasskompisar. Vic, Mirr och Julia.! det var inte helt fel så att säga. grillen tändes inte så i något som liknade panikartade försök med papperspåsar och vattenstänk kom riddaren på den vita hästen vilken var en amerikansk man som hade något som var som tändvätska i iskuber?!; det var coolt iallafll och fasen vad det brann.. :D sedan grillade vi som aldrig förrr, Jag tror att det är det bästa som finns när folk hjärlper en när man finner sig i nöd. hela hjärtat bara blir sådär varmt och man ler i sin själ. han gjorde lite av min dag. en annan som alltid gör min dag med sina konstnärssjälsliga ord och funderingar är min kära vän linnea. hon är bra och jag saknar henne lite var dag.. om ett tag kankse vi ska bo ihop, hon diskar och jag torkar.
ska vi ta en fika på kukkky?! det är något som jag skulle kunna säga till den arbetslösa julia. hon skulle nappa direkt. hon har ju all tid i världen. shit, nu känner jag lite saknad inför de människorna också.. alla mina treor som inte är treor längre utan arbetslösa arbetare varav vissa inte ska jobba. jag blir tvåa och det känns så stort så att jag dööör. men nu ska jag sommarlovssova och vända hela dygnen utochin och bakochfram... något som kan ses onödigt men det skiter jag I.


Kommentarer
Postat av: internet

du gör mig varm i själen kvinna.

2009-06-18 @ 20:31:08
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0