Guld i mund.

pigga, trötta, bakis, illamående, snygga och dålig andedräktsluktandes hölls det frukostkalas hemma hos kakan. Låtar om glasögonormarBjörnar som drack kosttillskott med könshår? gjordes. friden lekte med skinkan och ett helt jävla flingpaket användes. ofantligt VÄRT,
-"men tyst, ta mango"
-"eeehm, kaffet blir starkt!!, väldigt starkt"

mina vänner och jag hade finfint kexkalas, mariekexen såldes oerhört häpnandsväckande billigt!!! fast vi lyxade ocksååå..enligt linnea är meningen med livet- sex. Sex is the new Talking. så kan vara fallet. det är när man äter kex på en iskall trappa sådanna tankar om livet kommer upp. Djupheten sprudlar och mest förståss med ett glas äckligt vin i handen.
det är som att med vinet kommer djupheten oavsätt om man tillåter sig smaka på den (alltid i vårat fall) vidriga, mogna, vuxenhetspoängdrycken. och nu visste jag inte fall de orden skulle sitta ihop eller ej. men bäst att inte chansa. min väninnna linnéa cuttar för särskrivningar.!


lyx i vardag, är fester, vänner, kex och musik.


För vad vet du om att inte vilja vakna längre?!
en håkan som tränger sig långt in i hjärtat spelas på datorn, en kopp med te värmer i min hals. Fina vänner har förgyllt kvällen på ett cafe och snart ska mina tankar ta mig till en plats där jag inte finns, Mig äger ingen.!
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh Malo! En fin prick är du. Tack för ikväll.

2009-06-06 @ 00:03:06
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: F (r) R (o) I (b) D (e) E (r) N (t)

Jo de va najs förutom könshåret i drickan , mmm :) .. och jag leker inte med skinkan, jag använder den på rätt sätt.

2009-06-06 @ 13:42:34
Postat av: handen som håller för "rina"

jag älskar att du tänkte lite på mig när du satte ihop alla de där orden och dessutom gjorde du jävligt rätt i att sätta ihop dem. du är min balle

2009-06-06 @ 18:33:57
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0