fanta är svaret på något seriöst

imorogn åker min finaste syster till p&l och detta är bara en försmak på vad som komma skall. Hon flyttar nämligen till Paris i höst. i Augusti. jag dör. hon är bäst i världen. annars så har jag sovit till halv ett idag, det har jag gjort typ varje dag på lovet, förrutom när jag och jenny campade en natt med danne och henke, då vaknade jag typ 8.
jag chillar mest järnet nu, har träningsverk i benen och käkar jordgubbar. ikväll har jag sjungit med massor folk. träffade fant(a)-omen. ganska cooolt för det heter hon på min mobil. jag känner saknad för mina vänner, shit vad jag saknar vissa. jag har en fin vän i dalarna och en i blekinge, några är hemma fast jag ännu inte har hunnit träffa dom. isac och jag hade tåg-godis-time. som varje tågresa. vi köpte godis för typ 70 svenska riksdaler. han tycker mycket som jag. han är verkligen som en bror, typ. jag har en jobbig känsla av att vara otilräcklig i mig. det är min största rädsla. imorogn ska jag ta tag i mitt liv, som man alltid säger. godnatt

Kommentarer
Postat av: KS

Älskar dig hårt gumman! jag kommer att hälsa på i höst! Jag är ju arbetslös heheheh

2009-06-24 @ 00:03:49
URL: http://finakinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0