då är jag som en rullgardin!


igårkväll hade jag besök av dessa tre filurer och linnea.
det var riktigt trevligt, även om sovandet bortprioriterades totalt. nu är jag typ död. ska bara dricka te.. sen sova! sova sovasova. imorogn ska jag träffa vickepicke. det var inte igår jag såg hennne. och ps. jag gillar din slips. fett värt.
tänk att människor är som böcker. det är coolt. fast vissa har ingen text... så måste det vara. med planer inför midsommar ekandes i mitt huvud ska jag nu pussa lite på min mor och min far, han som ställer ut monster och sånt, ni vet! som även liknar anders i anders och måns, enligt vissa! . menmen jag tycker om min familj och om man ska lita på facebook är jag som jonathan i bröderna lejonhjärta. han är god. Jag hatar pizzakanter.

Kommentarer
Postat av: vissa

Jag älskar pizzakanter

2009-06-17 @ 12:01:56
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0