sushi kan man göra själv i Glan'. hipphurra!

Jag har en vän, vi har tillsammans haft en otroligt givande och kultiverad kväll-natt-dag. allt började genom världen impulsgrej, springande från norrtull med 4 min tillgodo tills tjejjens buss gick bestämdes det att även jag skulle hoppa på.  äntligen framme at evenlinas sommarplace.
under natten byttes de allvarligt seriösa samtalämnena ut mot ännu seriösare ämnen mot galet kuddkrig mot beat boxing mot politiken i sverige mot atonal sånginspelning. aldeles för pigga drack vi hundrafemtio liter cola fnissade åt människors missöden och charmen i fulsnygga män.

hennes höghet the grillmaster själft, lekte med coolinggrillens lock medan solen torkade oss efter årets första dopp. (för egen del andra, dock)
men sedan tog solen kål på oss och samtidigt som vi disskuterade dramatiska familjeskildringar hoppade vi på buss 410 mot något man brukar kalla för stad.
där hade vi picknick under ett fint träd. med varsin bamsing till sallad.vädret svek oss, men turligen så hade min vän en hemlig kod till ett hemligt garage under en skola med film och musik på schemat. så picknicken förtsatte i samma härliga anda på ett hårt betonggolv. där roade vi oss genom att prutta melodier i armvecket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan vara bästa impulsgrejen nånsin! tack för en trevlig kväll,natt,dag!

2009-07-03 @ 10:24:09
Postat av: Karin

Töffing! Ses snart? Le balkong väntar,

Också behöver jag ditt tellisnummer för det finns inte mer :( Pöss

2009-07-03 @ 12:21:10
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: Karin

I helget!!!!!! Kom till mig, sov hos mig, häng med mig! Men först SMSa ditt nr för jag har inte ditt!

2009-07-08 @ 21:20:31
URL: http://punktnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0