rött avskaft nagelack-

när man börjar tänka det är då livsglädjen försvinner, inte självmord försvinner men mer att man inte gör något impulsivt och man börja tänka negativt. jag hatar därför att tänka. fast bara i vissa situationer. då ska man rensa hjärnan. göra som man vill skita i andra. Folk tycker så mycket. det kommer alltid att vara så. jag skulle vilja titta ner på alla. så som man kan göra i thesims. kunna styra alla, fast jag vill inte att alla ska vara som jag. det skulle vara jobbigt. jag vill inte veta vart jag har vissa. det är för ospännande. men även om man tror att man vet vart man har folk så vet man inte det.. alls. min mamma sa till mig, var rädd om dina vänner. det ska man vara fast man ska inte vara för rädd om dom så att man inte vågar göra motstånd. för då förkorar man ju lättare. hos linnea var det en fin middag. med fint folk. jag sov för lite. man ska aldrig ångra saker man gjort. det blir tråkigt då. man ska ta allt som det kommer. vill du, vill jag. annars vet jag inte.  jag behöver ha jenny här hemma. mina ben vill ut i skogen på springtur. rensa rensa. doften av såpa ger mig huvudverk-  lyft på hatten.


Kommentarer
Postat av: KS

Tack malin! hurrudu! eftersom alla döööönickar ska till gamleby på fredag har du lust att festa hemma hos mig med en massa treor? vi ska dricka sprit....

2009-07-25 @ 00:50:21
URL: http://finakinastina.blogg.se/
Postat av: SnyggKalle

Läsa mellanraderna får man göra ibland...

2009-07-27 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0