Vi är bara släkt!

NU är jag precis hemkommen ifrån min kusin Josefins 20års firande. Kalaset hölls i hennes egna lägenhet så hela tjocka släckten pressade ner oss på vikstolar och lediga golvutrymmen!
Det är alltid intressant att träffa pappas sida av släkten alla är lite galna om jag ska vara helt ärlig. Sammtalsämnena är sådanna som inte alltid är självklara i andra umgängen men högst normala och roliga i min släkt!
Dagens "att prata om" Var människor som är FÖR bekväma med sig själva!

Det hela började med att Josefin berättade om att hon och hennes kompisar hade börjat simma då och då. Snarare en gång. men ändå. Och det var ytterst störande när de satt i bastun och en medelålders dam ställde sig helt naken och började strecha! något sdom inte händer sällan enligt Josefin. En dam hade tydligen ställt sig framför Js kompis och strechat genom att böja sig fram. Detta var mycket obekvämt för kompisen som kände sig arslad i ansiktet!..
Något som också var fel var när någon la sig ner på bastubänken! eftersom att någon annan senare skulle sitta där. Dessa människor var helt klart FÖR bekväma med sig själva. Stackars små korta barn som besökte simhallen!!! 
När man duschade i Simhallen så skulle man inte heller tvätta sig så noga, utan mer bara springa in och ut.
Efter mycket ältande erkännde min ena faster att hon faktiskt också brukade strecha i bastun.. och ibland ligga ner...  och tvätta sig noga...
Vilken faster man har!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0