B som i Berglund

Ännu är en dag till ända! eller inte riktigt än men eftersom jag redan (hör och häpna) är hemma så kan man säga att dagen inte blir så mycket intressantare för egen del. det står nämligen Kuhi prov på schemat för imorgon och den ansvarsfulla och välplanerande tjejen (dvs jag) har bestämmt mig för att plugga vore det bästa!.


hur kan dagarna verkligen hinna med att det alltid händer så mycket?! ååh det är knappt att jag hinner blinka!


Idag hade vi oförberätt engelska muntligt! vi skulle gå in i ett rum med en grupp på fyra och läsa en text för en inspelningsmanick! Som sämst i världen på Engelska, klistrar jag på ett stort leende, säger mitt namn, fnissar lite för att sedan läsa texten med overdrivet stor entusiasm. ska man inte göra det bästa av situationen? måste annars tillägga att Josefin, engelsklärare och mentor är en klippa!



NÄR LIVET INTE SUGER, då är de sannerligen dessa som duger! 



                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0