Studer av Lycka

Rock party! IGår var jag och mina käraste och såg på Bästa CAlle, Bästa Bordell och Bästa Lea, som spelade i vart och ett band i en viss karusell i kultrurkammaren! (norrköpings skylten) . Kvällen var exemplarisk och delades med kära vänner och leenden!

Fräckafrökens cafe invaderades under ett antal timmar och jag vet inte hur många kladdkakor de faktiskt blev av med! 
Även oherhört seriöst prat med Julia inne på toaletten på kulturkammaren hanns med! 
 Efter LEas band hade spelat bestämmde Några av oss att ett band minsann ska bildas, jag ska spela bas!!! ha ha

Spårvagnen hem till Lovisa A
väl hemma hos min kära nattkompis så drack vi te och pratade i mängder!!



Man kan ju inte annat än förundras över sina alltid(överdrift) lika gulliga päron! väl hemma Idag låg gårdagens Fredagspresent på soffkanten! en Jättemysig vit munktröja och en tidning om LyX i vardagen! man blir ju helt varm i hjärtat. Detta ögonblick av Lycka fick mig att Lova att vara hemma ikväll och äta en riktig familjemiddag!..

NU är det matdaX                                                                                   // mallanbrallan


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill också få fredagspresent! Det låter ju som en ypperligt bra tradition! :)

2009-01-18 @ 15:44:28
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: juliagillarmallaniz

hihi, vad lyxigt med present, vi hade mys duåjag<3toaletter...och linnea när som helst hon vill<3

2009-01-30 @ 15:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0