livsperspektiv

Vill bara för de första påpeka att Te är helt totalt underskattat! det är just Te som gör mina annars så kalla vinterdagar varma. tur att det iallafall inte är en farlig drog!

I dessa vintertider ligger jag bara och läser och läser. Det är så otroligt skönt att bara få försvinna från sin egen verklighet in i något romantiskt/spännande/händelserikt liv! den boken jag förtillfället läser heter: när jag hör din röst.
Den är bok nummer två i twilight serien! HELT sjukt bra böcker LÄSLÄSLÄS.. de handlar om.. vampyrer.
Jag ska erkänna att jag tänkte "eeh, okej vampyrer är nog inte min grej de e för overkligt" men eftersom jag fick den första av de tre böckerna i julklapp tänkte jag ändå ge den en chans! och om de var värt det!
allt verkar så verkligt, så äkta.

Var är spänningen i mitt liv?! jag vill också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0