När en man står på ens tår, det är då man ska akta sig!

-Man blir som fattig student aldrig för pank för att fika.

 <----- På lindahls fann jag toppen tjej Jenny

Hipphopp tjej TörnKlister











Och partytrickaren F.E.K Tolke. ---------------->





________________________________________________________________
________________________________________________________________

Idag har det börjat en ny tjej i våran klass, hon heter Michaela. Jag har inte pratat med henne men hon kankse är trevlig!


jag förstår dig exakt, till punkt och pricka för att vara ärlig. Så att du vet, och jag säger till dig EXAKT så som du sa till mig. Du vet förmodligen vad!?. Först nu så kan jag förstå det från din synvinkel du hade då! Tro mig jag vet att det är svårt?!, men Jag vet!. Du är bäst och jag gör allt för dig min bästaste Jenny Augustinsson <3
För ärligheten varar längst.

Kommentarer
Postat av: jennnssss

Jag älskar dig <3

2009-02-09 @ 21:29:33
Postat av: jennnssss

Jag älskar dig <3

2009-02-09 @ 21:31:12
Postat av: jeennsss

Jag älskar dig <3

2009-02-09 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0