om man ändå kunde flyga

Nu är jag i skolan!, försov mig (som vanligt) så jag sprang direkt till datasalen och tänkte göra mig lite nytta genom att börja på Gustav III arbetet!

Skolan är folktom, är helt ensam i datasalen. alla är på lektioner och treorna är borta och har konserter hela veckan! det kommer bli lite tomt utan dom, fast det är nog llika bra att börja vänja sig nu...

Iallafall så var det tipptopp kul i lördags!. först så frågade Linnea mig om jag vill föjla med när hennes bror skulle spela på L'orient  hemma i linköping så jag hoppade på!, seen så drog vi oss mot skylten där anttila spalade!! det var typ ett år sen eller mer sen jag hörde honom så det var kul! Vi hoppade iallafall in där och träffade jättemånga Gamla saknade! =) linnea träffade även tre partypeople från norrköping. Och vi blev medbjudna på Folkungas nästa Estetfest!!! HA! glöm förall del inte bort det ERIK!

Kvällen blev natt och jag och min kära vän tog tåget hem till linghem där spenderades första halvan av natten med te, chips och mörk choklad!

Nästa morgon hade huset tvärs över gata brunnit ner..


NU TRALLAR JAG PÅ I EN ROSA HELLIKOPTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0