Hej och Välkomna till TeleviSON

Igår hade våra mystreor premiär på deras SON konsert! konserten bjöd på ett ihopkok av många kända film och serie klassiker. HELT KLART SEVÄRD.

 

Bert - älskade ängel.


Panta mera reklam


Icas egna varor!

Jag känner att mina dåliga bilder inte gör någon rättvisa för konserten. Men den var iallafalll SJUUUUKT bra! så gå och se den!!!!!

________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

Nu är jag hemma och sjuk! det är jättetråkigt jag vill till skolan. Jag villl gå och kolla på fler SONkonserter, jag vill umgås med mina flickor och pojkarm jag vill vara med på ensemblen. JAG VILL. JAG VILL INTE.
nu ska jag med min förvirrade själ gå och lägga mig i soffan och dega! mums.
JAG VILL INTE.

Kommentarer
Postat av: Jennyyyy

Den var ASA PASA BRAAAAAAAAAAAAAAA ;D <3

2009-02-04 @ 16:55:21
Postat av: Freiden

Hmm så najs... sjuk= antingen film, eller åka till texas.

2009-02-04 @ 22:14:28
Postat av: maaallleee

yeaaah, fasen vad snygga bilder! speciellt den högst upp ;) hahaha. vi får höras på lovet snyggve. puss

2009-02-14 @ 11:14:00
URL: http://malleskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0