En intervju, med en spegelbild

Min sjuka dag har varit tråkigtråkigtråkig. Jag har sovit. sovit lite till. sovit ännu mera och tittat på film. lite har jag även hunnit sakna mina klassvänner. och madde.
Imorgon ska jag tillbaka till skolan! klassen ska gå på TeleviSON och jag vill inte missa det. sen kankse jag ska vara sjuk igen för jag känner mig så seg så seg!. Igår fick jag en ionspelningsgrej av min fader, ååh det var rart! jag har inte hunnit leka så mycket med den idag. men imorgon ska jag! kankse ska vi repa och spela in med Nått Svenskt ?!  det är vårat band. mitt linneas och fridens!. vi har kul. vi började i lördags!. vi har en hitlåt. vänta bara tills den är klar.

Min bästa film har jag kollat på en och en halv gång idag!. den heter G- som i gemenskap. den är jättesweet. ååh, jag är lite kär i Neils Jensen! han som spelar Jeppe. i bandet BARN.

Just idag saknar jag min madde förskräckligt!. men jag ska upp till hennes skolan i mars. det känns läskigt.

Jag är en VAMPYR jag suger och inatt spydde jag.... tjalalalalaaaa!

Kommentarer
Postat av: Friden

hehe tur att du är frisk nu då? :P

2009-02-05 @ 18:50:52
Postat av: JuliagillarMAllaniz

din sjukdag var tråkig för oss också!! vi vill ha dig i skola hjärtat<3 hihi, nått snvenskt är det bästa jag hört på länge, efter gylf bandet som var utstrålade så klart<33

2009-02-10 @ 23:36:09
URL: http://tantgroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0