skrota för livet och håll sedan andan

riv upp och häll. slit upp och häll. jag är imun mot salt, det har jag varit länge nog. det gör mig inget längre att du drar och river och sliter. tankarna är saltet, jag är imun mot mina tankar. jag har 13 femtioöringar framför mig. de har legat där i flera månader utan att jag har tänkt på att de finns. kankse blir man imun mot vilja, förnuft och iaktagelseförmåga samtidigt som man inte känner smaken salt, kankse hör det ihop. Närhet är lätt, för lätt. det är resten som är svårt. Jag vill inget nu, jag klarar inget nu. jag vill inte känna smaken av salt igen. någonsin. -fly för livet



från tiden när man var cool och hade snorkel och tandställning

Kommentarer
Postat av: MesKalle

Du är Cool.

2009-08-09 @ 17:44:51
Postat av: killen din

men du vet att vi alltid kommer att leva. tills vi inte gör det längre. fly inte, stanna hos mig tills du inte gör det längre. det är bra

2009-08-13 @ 23:21:36
URL: http://liinneateresia.blogspot.com
Postat av: björn

jagvet inte alls vad det handlade om. men det var fint formulerat och så

2009-08-18 @ 23:59:30
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0