lycklig-(dubbelsnurr-snubbla)a dag.

fina familjen är inte äkta, fina familjen är en fakefamilj. den tycker jag om-. jag tycker också om att få 4,50 för  jättemassor uppätna brownies, och ännu mera om att få ett helt paket nya ! dagen gjordes för både mig och eliasson!
fjortisar som är pinsamma och frågar om man vill ha smäll sammtidigt som en håller stryptag på linnea är äckligt, jag är glad att jag inte snackar norrköping.
ibland när jag inte vet brukar jag prata med mig själv. säga, typ " det är okej" "jag behöver faktiskt inte" och sånt. jag är psykolog. fråga linnea! hon är oförutsägbar och det gillar jag. -läs en författare

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så yeahyeahwowwow!

2009-08-07 @ 00:37:24
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johan ska ha en liten puss på kinden tycker jag! tur att man är sansad trotts att man inte pratar Norrköping! kul att hon ens lät oss prata innan hon gjorde den slutsattsen över huvudtaget! Linnéa är bra! och du är bra! jag tycker om er!

2009-08-07 @ 00:37:28
Postat av: Anonym

Johan ska ha en puss på kinden känner jag! jag känner också att det är bra att man är sansad trotts att man inte pratar norrköping, och jag undrar hur hon lät sig göra den slutsatsen utan att höra oss prata. Hon var inte riktigt med den där tjejen, lyset är tänt men ingen är hemma. Linnéa är bra, och du är bra och jag tycker om er!

2009-08-07 @ 00:42:17
Postat av: berrra

jag fick enny, närgången vän den kvällen och nu sitter vi och tar stryptag på varandra varje dag. sen säger vi "fan vad det smakar bra med lite öl."

jag tycker att fake är fint. det är okej malin. jag tror att vi alla måste prata med oss själva för att förstå. tankar är för grumligt

2009-08-07 @ 10:58:11
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0