låt det regna stickade vantar.

idag var jag med min mor och syster på stället med stort G.
något man brukar kalla för familjekvalitetstid (minus pappsen) visade sig vara mysiiigt utan några somhelst tvivel.
med varsin glass-lunch framför oss blev vi faktiskt tillochmed intervjuade av den kända, traditionella, häpnandsväckande gudomliga tidningen Extra östergötland. det var en syn att skåda må jag säga. jag konstaterade inför reportern att min glass var större i verkligheten än på bilden. det var ju bra. men ack så mätt jag blev och inte ens hela gick åt.
efter glassen var vi bara tvugna att enligt den berglundiska traditionen gå upp på ramunderberget och beskåda utskikten.  så off we went. och på den vägen är det.
vill seriöst påpeka att helt seriöst höll jag på att döööö. höjden är inte något att tala om.

-katten hade en vän.

Kommentarer
Postat av: jeennsss

SÖT TJEJ <3

2009-08-13 @ 20:53:18
Postat av: Lena

snygg outfit dö! :D

2009-09-05 @ 11:18:18
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/
Postat av: Johanna

MaMaMaMalin vad söööt du är! I miss you

2009-09-12 @ 05:25:50
URL: http://johannafalkenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0