Han kom som ett yrväder en aprilafton och hade ett höganäskrus i en svångrem om halsen

vad gör man i sitt lilla liv när man har tråkigt. man har tid för att hata, hata att man aldrig orkar skriva blogg och att man alltid glömmer sin kamera när man gör grejer. hata att solen är för varm just idag, hata att man ska börja 2an, hata lite mer. fast hata är starkt. då tar man helldre och äter en äcklig citronmuffins och lite ännu äckligare päronsoda. men sällskapet kan vara fint. och det är lätt då. ikväll ska jag på rep, linnea har målat en dödskalle i mina noter. hur mycket vill man egentligen inte få ut. det går inte. man ska inte vara någon man inte är, men man ska ännu mindre haka upp sig på jobbiga människor. livet är som en löpbana blandat med sims-lan. livet är coolt, efter eget tycke. allt är relativt såklart.
Någon viskade i mitt öra, låt oss be. -kom i min famn.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha absolut! :D

2009-08-05 @ 21:20:51
URL: http://elinattkyssa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sims-lan är det godaste jag vet

2009-08-06 @ 23:03:25
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0