förvänta dig dominoeffekten

tiden går och skolan har börjat. Jag ska vara stor och cool nu.
jag är faktiskt  på seriöst riktigt lite nyfiken på våra nya ettor och utropar hela tiden "titta nollooor" till mina klassisar. jag hatar våran korridor, jag har gått fel fem gånger idag. ätit ett äpple och gått fel igen.
en liten runda på augustifesten. jag och jenny införskaffade oss systerligt två finfina sjalar som våran kära vän marcus hjälpte till att välja.  sen dansade vi bugg med sextio +arna. vilka grejer., sjöng schlagers och abba låtar vid olai och kollade på cooling-lea. höll seriöst på att drunkna och föras bort med vattnet på drottninggatan så man kan inte säga att kvällen var torr. helt tvärtom-
snart ska jag plocka fram en fjäderpenna och bläck. ett sms från en kardan försvann från min mobil. den är retro. jag är retro. juliagrön sjöng amy daimond så det dånade. nu festar hon moget. det är så man gör nu när man är stor och cool?! jag har varit kissnödig typ 150 gånger ikväll.

- jag vill vara som en dans

Kommentarer
Postat av: Nollan

Puss

2009-08-22 @ 01:38:02
Postat av: äd

försvann mitt skitlånga sms?

2009-08-22 @ 10:33:54
URL: http://linnea du vet.com
Postat av: Syster Yster

jag ger dig min morgon jag ger dig min dag...jag ger dig allt det som jag inte ger dig nar jag ar hemma. Att anvanda sig av det svenskaste (Hakan, som jag just nu sitter och lyssnar pa) ar kanske en aning klyschit, men det ar sa det ar! jag ville bara ge dig min kalek min alskade syster! jag hoppas att du har det bra dar du nu ar!

karlek till dig <3

2009-08-28 @ 21:55:02
URL: http://inmyshoes-matilda.blogspot.com
Postat av: Sis, igen

Jag ar dock lite besviken pa att jag varken ar lankad eller att du har gjort ett inlagg om att din kara syster har lamnat landet... men du har saker fullt upp och har bara inte hunnit ;)

karlek!

2009-08-28 @ 21:59:02
Postat av: KS

saknar dig...

2009-09-02 @ 20:42:05
URL: http://finakinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0