faran är över tills den kommer igen.

en som säger "här har vi fest" när man dukar upp lite mat och vin är någon vi alla behöver ha i bakfickan. tyvärr har vi inte det och det är då opeppen kommer smygande. min granne frida tyckte att vi hade fest där idag. eller inatt eller ikväll. välj eller svälj själv. i en skrivmaskin har jag en vän, en som väntar på fjäderpennabrev. jag väntar själv brev. men det kommer när jag minst anar det. så jag anar hela tiden.
när jag blir vuxen, äldre, mognare ska jag bli bullmormor. vill ni ha saft och bullar?. Jag ska ha allt. vara lycklig. och baka bullar.
Dedikerat till en vän på A. Dedikerat är det fulaste ord jag vet. men du får det ändå. hårt är när det inte är mjukt och mjukt är när man är försiktig. livet är sådant.

-fånga en fluga och krossa.

Kommentarer
Postat av: hemligkille

Livet kan vara en fest hela tiden, det beror helt på vad man gör med det. Jag vet många som gillar det hårt, men kan inte hårt vara mjukt ibland? Jag tycker om bullar. Puss

2009-08-15 @ 01:08:19
Postat av: en jävligt äcklig bitterfitta

jag vill vara din fluga, krossa mig.

2009-08-17 @ 21:49:45
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0