igår ville jag inget annat!

Nu har det redag gått en hel helg och jag har inte ens haft tid att vända blicken åt något som kallas dator..

helgen har ändå varit lugn. konstigt. att jag inte har haft tid då menar jag!, aja.

fredag var jag iallafall publikvärd på genrep / smygpremiär på treornas musikal som är tipptopp! - hade dansbattle med Carro i dans som var publikvärd på andra sidan, shake that... osv - donken efterfest - åkte hem - sov.

lördag solade jag - blev tvingad av syster att röra på mig vilket ledde till att jag faktiskt (hör och häpna) sprang i skogen - detta fick mina tankar att vandra till beach 09, i'm fit for beatch 09, iallafall om jag förtsätter i samma positiva anda - tog en lagom varm dusch - åkte in till linkan med syster och åt ben and jerrys- och milkshakelunch i domkyrkoparken - åkte tåg till norrköping - var publikvärd på premiären och fick sitta bakom hela första akten (detta gjorde inte alltför mycket då jag hade en mycket bra bok att läsa, steig larsson) - skålade premiär cider och fick en röd ros - fick veta top of the top skvaller =) - tog bussen till lindö - kröp ihop i en fåtölj hos mormor och morfar med min bok och te och kakor - somnade helt slut.

söndag vaknade relativt tidigt - sjöng "vad är det för en dag.." för morfar. - hjälpte mormor att göra tåårta - smakade massa tårta - var trevlig mot gäster - hade en hemlig spionorganisation med pappi och kusin hugo (6år) - hoppade in i bilen - åkte hem till linkan - mariekex-picknick med syrran och anna i trädgården - konsert i vårdsberg med mami - hemma.

för att ge rätt feeling till den glassande solen lägger jag in en finfin bild på mig och min kära kransupppiffade vän!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0