för det står i din panna.



idag har jag lekt med Johanna. vi har bakat de la spelialo ;-) höhö.- och finssat. fnissat minst sagt.
en bra start på dagen att träffa gamla tjej som fått tag på linköpings kankse i särklass snyuggaste kille?! hihi puss på det


Nu väntas scones kalas hemma hos Törnqvistarna. eftersom att det är FF och vi är så hippa täknkte vi slå på stort och ha scons, te och mörkchokladkalas. Moget!

__________________________________________________________________________________
Sedan vill jag tacka för igår. det var ett muntert gäng som åkte i en vit saab från linghem kl fyra. Jag, Sare Hare och Julia-Kulia den sist nämnda hade tagit körtkort och ville därför göra vägrna osäkra. och en aning osäkra vart dom med min superduper (not) guidning i linköping för att hitta car parkering. hehe. men vi hittade tillslut ett parkeringshus vid namn baggen. förutom "sätta på vindrute torkarna i panik för att det blev lite fel" hittade vi tillslut en perfekt plats. sen köpte vi över ett kilo godis :D!. höhö sen gick vi till jenny. dit kom även lovvis. =)
Där hade vi kalasmiddag.maten räckte och blev över till hela peru, eftersom att sara och jenny överskattade mängden en aning. jag måste säga att julia var mästaren. Sedan blev det film, romantik. och sen marängsuiss (utan banan) och te.
Sen rullade saaben hem. högsta volym. Alla som inte dansar. Jag hade ont i gommen av allt godis. bjöd på tic tack laget runt. sen hoppade jag av.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det känns mycket bra att bli omnämnd som mästaren! :D

Det där med vindrutetorkarna var väl censurerat, inte sant...? :P

Tic Tac(k) för en fin kväll i alla fall!

2009-04-07 @ 09:38:27
URL: http://prick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0