Och om hon tittar över axel ser hon allt som redan är försent.

Imorgon fyller min bäääbis år, Jenny aka JänzMänz, JanusAnus el. JenisPenis blir hela 17 år.
och för att visa min uppskattning som bästa av vänninor så tänkte jag visa bilder som har funnits bland oss, på min dator, i en tid.
Vi är förlorade vi tvåååå! sen vi var 17 år. så jenny. imorogn börjar livet. (inte enligt rosa)(som förövrigt ä ett kossnamn och hennes syster heter blenda, snacka om att älskaa kossor!!!!)



för de som inte ser är det faktiskt jenny bakom..

LHC,LHC. svanska mästare vadå vadå?!

för vi har solen i ögonen. <3
<---- när man inte rår för sina gener,


Grattis min faboriiiit, Jmz in my heart and... remember that. Månen är ful, det är du med.<3

Kommentarer
Postat av: jennss

jag är snygg och där med basta. hasta la vista baby. fiie fan va smickrande bilder. puss och kalas

2009-04-30 @ 15:03:03
Postat av: Feräiden

Hunden på första bilden verkar vara något som inte är en hund.. hmm

2009-04-30 @ 23:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0