helge, vart har du tagit vägen?

idag har jag varit helt annorlunda från igår.
jag har varit på sprudlande humör.
haft sovmorgon till 09.30
Delat på en buffetallrik med Jennyy
Fikat i solen med kladkäke och underbara vänner
fått tillbaka ett helt felfritt gumupiano prov
Druckit bubbelvin
gjort en ny låt med nått svenzkt
tagit proffsbilder

NU iallafall är jag jättestressad. mååste måste göra kulturhistoria uppsats!. hittar inte min bok. vartfaan har jag gömt den. PANIKen kommer krypandes. aja.. vad ska man göra.

Annars är det pepp inför imorgn. först grill med girls och sen premiär och premiär party på arbis =) väärt

Kommentarer
Postat av: jennnssss

PARTEYY. peppApeppapeppa. avisst. zmek med handen.

2009-04-17 @ 21:09:38
Postat av: KS

Party like a rockstar!

2009-04-17 @ 22:51:18
URL: http://finakinastina.blogg.se/
Postat av: linjalen

oh man, du ska INTE ha panik. jag har inte ens börjat på mit kukhi-arbete ... sug mig.

2009-04-18 @ 12:28:37
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0