Edelhajesaave. på polskt vis.

Smk är på full rulle på det nya hippa spotify. Jag leker med Jenny,. och äter godis (trots hennes godislöfte) ajaj. Jennys ömma moder har iallafall middagsbjudning och vi har ätit kalasmat.

Vi har varit små och fula jenny och jag, vi har skrattat, gråtit och skämt oss igenom alla gamla bilder på hennes dator. Visserligen var de inte så många som de borde ha varit.. men vad vet jag under något av våra fjortisbråk kankse hon raderade alla?! 

Idag har vi lärt oss mycket. hur man får en häst att hoppa över ett hinder på powerpoint, att djupfryst är under nollan, jamföra sig med andra är ok, ta ej rösti och fisk, övning ger färdighet, men kan ta ut så att man får massa skuld på banken (hela 98.76 svenska riksdaler), tala polska fejk, hur man pratar pinsamt högt om olämpligheter på bussar, smaka tryffel (mmm, jag känner tryffel), att man aldrig ska gå på stora toaletten vid björn forsells rum på 200 planet (ida ta åt dig), att folk stirrar på rumpa när man går södra promenaden fram. lärorik dag må jag säga  

en liten bild på det hela vore tryffeln över moset eller i:et. (brall och määänz)

Kommentarer
Postat av: Lena

HAHA XD va? Var fick ni lära er det?(jag syftar på polskan) XD

2009-04-28 @ 17:52:54
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0