Det är fan omöjligt att vara din vän. tyvärr.

 dagen kan resumeras såhär:

ord, ord. jag älskar ord. jag har ägnat en hel (nästan) dag åt läsning. och ja detta är faktiskt frivilligt.


sedan tog malin sin alltför vingliga cykel (efter vandalisering på stationen) och cyklade med tändvätskan i högsta hugg.
<---- väl framme hos Johanna. och faktiskt förundransvärt oskadd. Nu blev det grillfest =) hoho.

Tre-rättersmiddag, Vin, Tända ljus, Tjatter, 4 lagom galna brudar, fnitter och skvaller beskriver början bra.
Sedan fortsatte vi högljutt att dansa till Gûnter och Crazy Frog. Ack så underbart.


skämten ligger på toppen. och dagens både vishetsråd, citat och bästa vs sämsta skämt koras på nästan en och samma gång. Amanda var på hugget med skämten.
Tyvärr resluterar det i att jag sväljer drickat i fel halsväg! springer panikartat ut på gräset där jag inte bara spyr ut vindruva utan även lite av kvällens middag.
Detta skriver jag dock inte för att göra er äcklade av mig. Fasten jag måste medge att det var ofantligt vidrigt. utan mest för att frambringa det dåliga samvetet i Amandas sinne. Tjejjerna hade dock ganska kul åt mig där jag stod och halvt om halvt skrattade och grät.
- "Malin Grattis, vi ser nu detta som din första fyllespya. så de e lungt been there, done that, you know." - amanda
- "Kul att din första fyllespya var i nyktert tillstånd då! ha" - vickan.
TACK GIRLS, TACK.


men i övrigt var det en aldeles förträfflig afton och jag konstaterade påvägen hem på min vingliga cykel. att jag faktiskt, även med min någotsånär syplukt, har vänner som tycker om mig. och det är ju alltid lika uppskattat. eller de finns undantag, somsagt. men detta faktum är något jag från denna stund bestämmt mig för att skita i BLANKT.

PUSS OCH KRAM FRÅN EN NY-DUSCHAD MALIN.


Kommentarer
Postat av: johanna,

hahahahah!

2009-04-10 @ 02:07:10
Postat av: lovisa, your lover

HEJ MIN UNDERBARA LILLA SKITUNGE!! DET ÄR LOOOOVISA! :D

2009-04-10 @ 19:37:57
URL: http://luuie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0