80% och PÅSK-HELGS-STÅHEJ!

glssat i varma solen med papi och gitarr, har tillsammans
gjort ca: 50 låtar om billy och fredrik.

__________________________________________________________

lekte lite på sakndiateatern.



så det kan gå. o.s.v.!

______________________________________________________________

påskmiddag med mormor, morfar, moster, morbror, kusinerna, mami, papi och yster.

min lilla cooling till kusin, Otto. satt här och trallade på 800 grader, hipp kille.
Tuffing kusin Hugo! är en seriös älskare av superhjältar och my little ponny.

______________________________________________________________________________

var på påskaftonfest hos JullaniZ. Med två nyfunna vänninor och en kamera togs den obligatoriska posar"fjortis"bilden. hihi.

och om vi lyckas, JAA!!

törnan var också party, party =) det var värt.


_____________________________________________________________________

_____________________________________________
Jag och mitt läshuvud ska ta en tripp til veranda och sol. Steig Larsson är bra. han skriver spännande. jag ska läsa 3an. äta påskgodis och dricka milkshake.  och jobba på fräknarna som fortplantar sig i mitt ansikte med racerfart nu på sommarhalvåret.

Kommentarer
Postat av: mathilda

(y) :D <3

2009-04-12 @ 19:03:59
URL: http://metrobloggen.se/mathildahell
Postat av: lejnäja

jag tycker tycker tycker om om om dig dig dig! var bara det.

2009-04-13 @ 12:42:45
URL: http://liinneateresia.blogspot.com
Postat av: linea

glömde för övrigt att säga att jag gillar den spexiga bilden däruppe när man är cool.

2009-04-14 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0