Hej Huvudstad!

Jag bestämmde mig för att åka och hälsa på min mycket goda vän Gustav som flyttade upp till stockholm för att börja på Kungliga balettakademin!.  jag åkte från norrköping klockan halv fyra på fredagseftermiddagen och packade in mig i en mycketmycket trång tågvagn. Väl uppe i stockholm möttes jag av käraste Gurra, vi åkte hem till honom på Söder där han förövrigt bor på Lundagatan 47, och ni skom läst män som hatar kvinnor av stig larsson vet att Lisbeth Salander även bodde där :D.


Gustav fixar mat =)

Jag är förövrigt jätteimponerad av hans lägenhet som var hur fin och mysig som helst.

Morgon efter så skulle han ha danslektioner och jag bestämmde mig för att kolla lite på söder!, hur svårt kan det vara att hitta liksom, HAHA! det tog ungefär en timma att hitta tillbaka till gustavs lägenhet!! bra gjort malin. Jag övade lite på min terminslåt innan jag åkte vidare till en helt annan stadsdel, nämligen österm. för en fika med min kära extrasyster Stephanie, vi fikade på ett jättemysigt cafe Bönan som hade VÄRLDSAGODA kanelbullar, så ni vet ;)


Stephanie <3

Sedan åter till söder för att träffa gurrra, vi packade våra tillhörigheter, tog t-banan till centralen och skulle köpa en biljett till mig för gustav skulle hem till linköpping och hade redan köpt en biljett, så då skulle jag ha på samma buss. Men självklart med min vanliga tur så fanns det inga kvar!.Så jag fick ta en buss som gick mycket senare så det blev väntan.. Dock var det inte så jobbigt då jag och mitt musiksinne hittade ett Jazzband mitt på centralen, så jag slog mig ner med en SvD, en kaffe och lyssnade på Jazz. MYSPYS


TACKOCHHEJ

Kommentarer
Postat av: eleonorrrrrrrrrrrr

så mysigt du verkar ha haft det mallanbrallan! hoho ^^

2008-11-30 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0