Stressfrihet... noooooooot!

NU är det äntligen JULLOV, eller äntligen... det är ju inte så att jag har längtat efter att få ha jullov för att jag inte orkar med att gå till skolan eller så. men det är bara det att "nu ska jag sova ut, nu ska jag slappa, nu ska jag bara ta det lungt och ladda inför en ny termin" blir det så?! KNAPPAST, jullovet lär garanterat bli ännu mera stressigt än skolveckorna!. Det är ju under detta överskattade "chill" lov vi faktiskt ska hinna umgås med ALLA våra vänner vi ska även hinna plugga och umgås med släkten och familjen! men sen ska man ju självklart pressa in lite ensam tid med en bra bok eller nått sådant! snacka om att man inte alls kommer kunna att bara vara..

- det var iallafall mycket mysigt på julavslutningsdagen.
först fika med världsbästa mentorer.
kramring med älsklingsklass
julfika med Törniie, Jonte och bordell!
Lussning med A, H, L, J, H, S, C, R, R =)
Andra halvan Cabaret med TQ

Aja nu ska jag gå och ta mig lite egentid och läsa Go Ask Alice, haha som förövrigt också är ett skolarbete, men man måste kankse kompromissa!
PUSSPÅDET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0