Maddes BIG-LOVE


TJEJEN som ni ser till höger är min BÄSTIS, ni vet en såndär tjej som hängt med ett tag! Jag och miss madeleine umgicks varje dag, och nu överdriver jag inte! utan varje dag 7an-9an. Hon är en såndärn som man alltid kan prata med om ALLT, knasigt som jobbigt! och det bästa är att hon ALLTID förstår!!! NUförtiden ses vi knappt var 3dje helg. en stor,stor omställning men det är för att hon har valt att börja på en skola i värmland! och kommer hem endast var 3dje helg!
i helgen var hon hemmma =) men inte själv minsann utan med henne var hennes BIG LOVE, och pojkvän Hampus. Som bästis måste man ju då godkänna killen (även om jag inte tror att hon hade dumpat honom om han fick ett nej av mig) men det är ändå lite av en principsak!!! aja så vid halv 5 befann jag mig på cafe cioccolata i Linköping för en fika med dessa. jag hade även en liten plan med käraste jenny att hon skulle komma efter en timma så att jag inte behövde vara 3dje hjulet, som det lätt kan bli med två nykära mittemot sig själv! 
Det visade sig att hampus var en supertrevlig bästispojkvän och helt klart som perfekt för Madde.. de delade inte bara saliv och sånt utan även humor och åsikter! min Madde har hittat rätt! GRATTIS TILL DIG snutt<3 Jenny kom som planerat och även hon blev imponerad av maddes kap! Så hampus om du läser detta så är du fullt godkänd ;) TUR FÖR DIG!!!

NU SKA JAG SOVA PUSSOGODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0