par-is, är typ två isar som hör ihop eller nått..

nu äre ju såhär va, att jag hälsade på min syrrraa i de buskiga ögonbrynens land,  Paris nu på lovet. och det var asnajs.

här e min siiiiiss, och hon ler och tar såntdärnt bakteriedödandemedel emot svininfluensan.
kände att randig tröja i Frankriket var helt rätt.dehära var typ hennes grannhus. niiiiice
sen åt vi baguett........
sen åt vi kinesmat.sen hängde vi lite, och drack drinkisar.eftersm frankrike har så mkt franska matgrejer som man bara måste prova så gick vi till..... starbucks och fikade. yeah
sen såg jag coolste ögonbron
sen åt vi pizza. och baguette och blåa(!!!!) chips och godis och franska kakor som hette nått med mackaroner och smakade bajs-
sen fikade vi liten stund. det var gott.sen gick vi och träffade en schweizisk (konstigt ord) tjej och drack rosa öl. och hängde.

sen så gjorde vi mera, mera mera och så och sen så gick flyget.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men Malin, hur kan du INTE gilla macaroons?! Det är ju typ världens sötaste och godaste kakor...

2009-10-31 @ 08:53:10
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: siiisss

tack för dom bilderna...det är tacken för att man ser till att du får komma utanför sveriges gränser:P



pussar

2009-11-02 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0